UDELEŽBA NA 19. KONFERENCI IPA SEKCIJ SREDNJE IN VZHODNE EVROPE

V času od 24. 5. do 27. 5. 2018 je madžarskem mestu Rackeve potekala 19. konferenca IPA sekcij Srednje in Vzhodne Evrope. Delegacijo IPA sekcije Slovenije sva zastopala predsednik IPA RK Pomurje Manfred Kepe in Karl Petelinšek, blagajnik IPA sekcije Slovenije. Na konferenci je sodelovalo 18 IPA sekcij, in sicer so bile zraven Slovenije in gostiteljice Madžarske prisotne še sekcije IPA Avstrije, Bolgarije, Češke republike, Estonije, Grčije, Hrvaške, Latvije, Litve, Makedonije, Moldavije, Nemčije, Poljske, Romunije, Rusije, Slovaške in Švice.

Ob 18. uri smo pričeli z uradnim programom, ki se je zaključil ob 23. uri. Tako smo imeli najprej skupinsko fotografiranje pred hotelom, nato pa smo odšli v mestno hišo mesta Rackeve, kjer se je odvijala otvoritvena slovesnost s kulturnim programom, na kateri so bili slavnostni govorniki Andras Zsinka –  državni sekretar MNZ, dr. Zsolt Pozsgai – namestnik direktorja madžarske policije, Jozsef Szadai – župan mesta Rackeve in dr. Tamas Simon – predsednik IPA sekcije Madžarska.

Drugi dan je bila na sporedu konferenca. Teme obravnavane na konferenci so bile:

1. Zaščita živali in varovanje okolja
  2. Prihodnost srečanj Sekcij IPA Srednje in Vzhodne Evrope – Pogodba o sodelovanju IPA sekcij
  3. Predstavitev IPA sekcije Rusije kot organizatorja 20. konference sekcij IPA Srednje in Vzhodne Evrope, ki bo potekala v mesecu maju 2019 v St. Petersburgu.
  4. Izvolitev organizatorja 21. konference, ki bo tako leta 2020 potekala v Švici, v mestu Ženeva. Kandidatka za organizacijo konference tega leta je bila tudi Sekcija Makedonija, ki pa je prijateljsko odstopila od kandidature in je bilo načeloma dogovorjeno, da bo 22. konferenca potekala v Skopju.

Po konferenci je sledilo druženje in izlet v Budimpešto, kjer smo si ogledali muzej, grad in druge znamenitosti mesta, nakar smo imeli večerjo ob kulturnem programu v restavraciji na obrežju Donave. Po večerji smo nadaljevali z nočnim ogledom mesta ter se ob polnoči vrnili nazaj v hotel.

Tretji dan smo se udeleženci odpeljali na novo imenovano IPA promenado v mesto Rackeve. V okviru tematike konference smo predstavniki vsake IPA sekcije posadili drevesa.  Saditev je spremljal glasbeni program godbe na pihala. Prav tako je bilo odkrito spominsko obeležje s ploščo, na kateri so navedene vabljene IPA sekcije.

Popoldan je sledil izlet in druženje v konjeniškem centru, kjer smo imeli kosilo in si ogledali nastop konjenikov.

Zvečer je sledila zaključna večerja in izmenjava daril ter druženje IPA prijateljev.

Zadnji dan, v nedeljo 27. 5. 2018, sva se po zajtrku poslovila od organizatorja in posameznih delegacij oziroma sekcij ter odšla z lepimi občutki proti domu, saj se je ponovno potrdil moto Servo per Amikeco. IPA sekcija Madžarska se je kot organizator konference zelo izkazala pri izvedbi konference in spremljajočega programa.